وبلاگم : 👗👠👑💄™★دنیایــــ جادویـــی مــن★™💄👑👠👗وبلاگم : 👗👠👑💄™★دنیایــــ جادویـــی مــن★™💄👑👠👗، تا این لحظه: 3 سال و 10 روز سن داره
اینم خودمم😍💋اینم خودمم😍💋، تا این لحظه: 1403 سال و 3 ماه سن داره

👗👠👑💄™★دنیایــــ جادویـــی مــن★™💄👑👠👗

سلام به دخترای ۹ تا ۱۵ ساله👋💟 ، حالتون خوبه؟💞😺

چند اخبار میراکلسی😵🐞🐾🐝

1400/2/19 12:06
628 بازدید
اشتراک گذاری

ســـلام👋

خوبید؟👐

من مانیا ام👯

اومدم با چندتا اخبار میراکلسی برای میراکولرا😉

اولین خبر:

اومدن زویی یا همون کویین‌بی جدید که بجای کویین بی اسمش میشه ﴿ویسپریا﴾       و البته باید بگم که خواهر ناتنی کلویی هست چون مامان کلویی یعنی آدری بورژوا یه بچه دیگه هم داره یعنی زویی، اونا از مادر یکین ولی از پدر نه!    چون آدری بورژوا قبلا عاشق یکی دیگه بوده و حاصلش میشه زویی؛ و میشه گفت به خاطر همه نه که آدری کلویی رو خیلی دوست نداره.

دومین خبر:

اومدن میراکلس شانگهای و ۵قسمت از فصل۴ با کلی ماجرای جالب و خیلی هم هیجانی‌ان!

سومین خبر:

شایعه‌ای که به واقعیت تبدیل شد!   این موضوع رو اگه قسمت۱یا۲ فصل۴ رو دیده باشید میدونید؛ شاید هم ندیده باشید و فقط یه چیزی رو میخوام بگم....     جگداستون پدر لوکا هست!    شاید فقط اینو به عنوان شایعه شنیده باشید ولی باید بگم واقعیت داره؛ جگداستون چون آمادگی داشتن یه پسر رو نداشت، لوکا رو ول کرد و رفت.

چهارمین خبر:

داده شدن معجزه گر خوک به رز در فصل۴ قسمت۵﴿اکران شده﴾!   حرفی برای گفتن ندارم فقط به نظرم انتخاب خوبیه؛ چون رز خیلی باوفا و قابل اعتماده و لیاقت یه معجزه گر رو داره.

خب تموم شد بچه‌ها😋

امیدوارم خوشتون اومده باشه بچه‌ها😇​​​

ممنون میشم اگه دنبالم کنید و لایک کنید😘

تا یه اکتشاف بعدی خداحافظ😂

پسندها (5)

نظرات (10)

آبجی مهناآبجی مهنا
19 اردیبهشت 00 14:00
سلام مانیا جون از آشنایی باهاتون خوشبختم 🤝
من دنبال تون کردم لطفاً شما هم من را دنبال کنید
🐾لیدیـــ نـــوار🐾
پاسخ
باشه عزیز دلم😃

19 اردیبهشت 00 15:42
واییی سلام عشقیییی جونم💕💕💕💕مانیااا💋💋💋💋خوبی عزیزم؟؟؟ ؟؟به به عجب پستی😐جگد آره پدر لوکاست😘. خیلی قشنگه برای میراکلولرا به شخصه من💕💕😍😍😍😍😘که میراکلولری ام البته فکر کنم خودتم میدونستی😍😘
🐾لیدیـــ نـــوار🐾
پاسخ
سیلاممممم
ببخشید چند وقت نبودم😅
آره میدونستم میراکولری هستی
خوبم مرسی، تو خوبی؟
😄

19 اردیبهشت 00 18:49
عالی بود عزیزم &hearts&hearts
🐾لیدیـــ نـــوار🐾
پاسخ
مرسییییی😆😆
آبجی نازنین♡آبجی نازنین♡
19 اردیبهشت 00 22:26
فالو شدید لطفا فالو کنید البته میچی که باهاش لایک کردم السا پروفیلشه 
🐾لیدیـــ نـــوار🐾
پاسخ
باشه عزیزم😃

19 اردیبهشت 00 23:37
😍😍😍😍😍😍😍😍موفق باشی عزیزم

20 اردیبهشت 00 0:01
میگم! مانیا جون دنبالم میکنی😍😍😍؟ 
🐾لیدیـــ نـــوار🐾
پاسخ
آره عشق من حتما😘😍

20 اردیبهشت 00 1:08
مرسی عشقم😍😍😍😍❤️😉

20 اردیبهشت 00 7:44
ممنون مبشم مانیا جون فالوم کنی عزیزم 

20 اردیبهشت 00 23:59
فالو شدی فالوم کن و نظر بده مرسی💖
🐾لیدیـــ نـــوار🐾
پاسخ
مرسی عزیز دلم😘
چشم😚
✿•selva•✿✿•selva•✿
21 اردیبهشت 00 8:45
سلام.خوش اومدی.
خوشحال میشم دنبالم کنی❤️
🐾لیدیـــ نـــوار🐾
پاسخ
سلام عزیزم😗
چشم😋