وبلاگم : 👗👠👑💄™★دنیایــــ جادویـــی مــن★™💄👑👠👗وبلاگم : 👗👠👑💄™★دنیایــــ جادویـــی مــن★™💄👑👠👗، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
اینم خودمم😍💋اینم خودمم😍💋، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

👗👠👑💄™★دنیایــــ جادویـــی مــن★™💄👑👠👗

سلام به دخترای ۹ تا ۱۵ ساله👋💟 ، حالتون خوبه؟💞😺

عشق خشک شده❤️ 🖤‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌‌پارت¹

1400/2/21 17:44
557 بازدید
اشتراک گذاری


وایی یه ابر قهر مان جدید اومده 
ابرقهرمان جدید:سلام من لونام 
با معجزه گر تک شاخ☺️
کت نوار: خیلی خوشکله حتی از لیدی باگ هم بهتره🤤
لیدی باگ:سلام خوش اومدی قدرتت چیه؟ 😄
لونا:میتونم زخم ها رو خوب کنم یا گاهی مرده ها رو زنده کنم😁
کت نوار :چی میتونه مرده رو زنده کنه شاید اگه ازش بخوام بتونه مامانمو زنده کنه اون خیلی خوبه خیلی قدرت منده
............دوهفته بعد...............
لیدی باگ: کت نوار خیلی عوض شده دیگه دوسم نداره حتی بانوی من هم بهم نمیگه🥲
هرچی هست کار این دختره لوناس😡
کت نوار : من عاشق شدم😍دیگه نمیتونم لیدی باگو دوس داشته باشم دست خودم نیس اون  هم خوشگل تره هم قوی تره هم مهربون تره 
لیدی باگ:🐞 کت نوار باید صحبت کنیم 
کت نوار : نه لازم نیست خودم میدونم🙄 
لیدی باگ:چیو؟🤨
کت نوار: حسادتت به لونا تو حسودیت میشه اون همه چیش از تو بهتره الانم اومدی چندتا چیز راجب اون بگی که منو ازش دور کنی ولی من باور نمیکنم 😏
لیدی باگ:چی نه😧
کت نوار: ساکت😒
کت نوار: لونا میشه قرار بزاریم ؟🥰
لونا: چرا که نه🙂
کت نوار :مرسی پس ساعت ۸ رو برج ایفل 😘
لونا:باشه😊

لونا:خوبه یکم دیگه باهام باشه دیوونم میشه😈خیلی عاشقم شده باید تو مشتم باشه 

لیدی باگ:عشق منو گربه سیاه داره خشک میشه

ادامه دارد....🙂

​​​​​‌

‌‌‌‌‌‌‌

‌‌

منتظر پارت² باشید💝💔

و اگه نظرات 8تا نشه پارت بعدو نمیزارم😁😅

​​✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌

😉😄😨😢😉😄😨😢😮

پسندها (5)

نظرات (3)


21 اردیبهشت 00 17:53
واییییی نهههه هیچکسیییی از لیدی باگ قشنگ نیست. کت نوار پر رو و بی ادب!!! مرسیییییی عزیزمممم❤️❤️❤️❤️❤️چه رمانی!!! اه فقط یادت باشه مانیا جونم در آخر لیدی نوارش کن😁🌺
🐾لیدیـــ نـــوار🐾
پاسخ
سعیمو میکنم😂
آبجی نازنین♡آبجی نازنین♡
21 اردیبهشت 00 18:51
عالی عزیزم ♡
🐾لیدیـــ نـــوار🐾
پاسخ
مرسی😄😘

21 اردیبهشت 00 19:06
عالیه عزیزم