وبلاگم : 👗👠👑💄™★دنیایــــ جادویـــی مــن★™💄👑👠👗وبلاگم : 👗👠👑💄™★دنیایــــ جادویـــی مــن★™💄👑👠👗، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
اینم خودمم😍💋اینم خودمم😍💋، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

👗👠👑💄™★دنیایــــ جادویـــی مــن★™💄👑👠👗

سلام به دخترای ۹ تا ۱۵ ساله👋💟 ، حالتون خوبه؟💞😺

روزمرگی‌های مانیا🍹🍰

1400/2/22 10:59
221 بازدید
اشتراک گذاری

الان کلاس دارم😂😭📝

و از سایتمون خارج شدم و اومدم اینجا و فقط صدای معلممون میاد😶😜😂

‌‌‌این منم←↓↓↓↓↓😍😘👯

‌‌

‌‌

‌‌اینم طوطیمه←↓↓↓↓↓😍😘🐦

خیلی گوگولیه←↓↓↓↓↓😇😀🐦

‌‌‌من در حال حاضر←↓↓↓↓↓📣😂😐

‌‌‌امروز امتحان هدیه های آسمانی داریم😱😲😨

‌‌

​​‌‌‌

‌‌

خدایاااااا، بیا منو بخور😯😦😂

الان باید برم امتحان بدم بعدش براتون راجبش پست میزارم و عکسشم میزارم☺😨😢😇‌‌‌‌‌‌

پسندها (4)

نظرات (5)


22 اردیبهشت 00 11:53
میگم! مانیا جون شما چرا پست عشق خشک شده رو رمز دار کردی؟ که من نبینم ها؟ 😂😂😂😂😂😆😆😆😆
🐾لیدیـــ نـــوار🐾
پاسخ
رمزشو الان برمیدارم😂
ArtemisArtemis
22 اردیبهشت 00 11:58
ماهم دقیق 
منو فالو می کنی مانیاا جون من ارتمیس هستم

22 اردیبهشت 00 12:47
در امتحان موفق باشی عزیزم😘
🐾لیدیـــ نـــوار🐾
پاسخ
مرسی عزیز دلم🙆
آبجی مهناآبجی مهنا
22 اردیبهشت 00 13:14
سلام مانیا جون قرار بود دنبالم کنی ولی نکردی
🐾لیدیـــ نـــوار🐾
پاسخ
ببخشید یادم رفت
آبجی مهناآبجی مهنا
22 اردیبهشت 00 13:14
در ضمن تولد شمار خودتم اشباه شده